![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Eh, bu hasta halimle beni güldürdünüz. Sizlerde çok gülün emi. Trabzon nire , İstanbul nire ? Zaten bizim gibi yaşatamazsaydınız ben size şaşardım. Bir de çelik alıp, çoğaltmayı denerseniz tecrubelerinizden faydalanırız. Ben, ameliyat (by-pass ) olacağımdan Adaya gidip ilaçlama yapamadım, 3 hafta sonra gidebileceğim. Sonucu bildiririm. Toz kükürtü , ph düşürmede topraktan vererek, limon tuzunuda sulama suyuna katarak netice alıyorum. Rhodedonlar yani orman gülleri için kullanılan salınımlı gübreler kafi geliyor. |
|
|
|
|
|