agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Ağaçlar > Meyve Ağaçları > Üzümsü Meyveler
(https)




Beğeni Düzeni528Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 29-05-2015, 07:05   #11
Ağaç Dostu
 
Lonicera's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-03-2008
Şehir: İZMİR-ANTALYA
Mesajlar: 3,571
Ay derken ben tepemizdekini düşündüm iyi mi))) Ne alakaysa.

Aslında köklenme süresi fazla da değilmiş. Şu mistleme işi düşündürüyor beni. Her daim yanlarında olmak lazım gelecek ona da vakit yok. Denesem mi diye düşünüyorum ama sizinki gibi salkım saçak olmasa da yan dalların uçlarında tek tük meyvesi de var. Meyve olgunlaşması sanırım Temmuz ayında olur. O zaman denemekte sakınca olmaz herhalde. Bir dalına da air-layering uygulayıp test sonucunu görmüş oluruz.

Bendekiler saksıda olduğu için meyve büyüklüğü nohut iriliğinde oldu sanırım. Oysa bluecrop meyve iriliği ile de ünlenmiş bir tür. Seneye nasip olursa potasyum sülfat da vereyim bitkilere.

Lonicera Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 14:17.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026