![]() |
|
|
|
#31 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 22-09-2016
Şehir: Ankara-Mamak
Mesajlar: 89
|
Fatih Bey o yanik, kışın petegi yanmayan odaya birakmistim, sanirim bu cins kaktüs 5 derecelik bir ortamda barinamiyor.Kişdan bu sekilde cikti.Asya Hanim umarim ismini bulursunuz.Ona gore bakim yaparsak kaktusumuz daha gosterisli olur diye düşünüyorum. ilginiz icin Fatih Bey, Asya Hanim teşekkur ederim. |
|
|
|
|
|