![]() |
|
|
|
#14 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-11-2016
Şehir: BURSA
Mesajlar: 565
|
Bugün açan kaktüsüm ![]() Kaktuslerimin fotoğrafını genel olarak tet tek ve karanlık oda içinde çekiyorum. Bu karanlık odanin o kadar faydası oluyor ki Fotoğraf cihazının kalitesinin önemi kalmıyor. Karanlık oda eşittir siyah bir kutu. Bugün açan kaktüsüm ![]() |
|
|
|
|
|