![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-10-2015
Şehir: Balıkesir/gönen
Mesajlar: 1,489
|
Merhabalar sayın: nyks4ever. Sayfama hoşgeldiniz. Her kaktüs ve sukulent birbirinden farklı. Ama hepsi birbirinden güzel. Hangisi için bu şekilde söylediniz acaba ? Yaklaşık 6 ay önce kaktüsleri çoğaltmak için kesmiştim. 4-5 gün kestiğim yerlerde kallus(kabuk tutması) dokusu oluşması için serin gölge yerde beklettikten sonra 45'lik viyollere ekim yapmıştım. ![]() Kesilen bitkilerde yeni filizler belirmeye başladı. ![]() Köklendiren kaktüsler 5.5 cm'lik saksılara alınmaya başlandı. ![]() ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|