agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Üyelerin Kaktüs ve Sukulentleri
(https)




Beğeni Düzeni569Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 22-10-2015, 01:22   #35
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 10-03-2014
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 143
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi gulin Mesajı Göster
Herkese merhaba size bir şey danışmak istiyorum. malum kış kapıda. balkonumdaki sukulentlerimle ilk kışımızı geçireceğiz. resimdeki mini serayı internette buldum. satın almadan önce sizlere sormak istedim. kışın sukulent ve kaktüsler bunun içinde mutlu olurlar mı ne dersiniz?
Bu serayı geçtiğimiz ay aldım. Dün de kurdum. Açıkçası beklediğimden daha sağlam çıktı ve içine umduğumdan daha çok saksı sığdı. Soğuktan korumasını henüz bilemiyorum ama ana gövdeden oldukça memnunum

gulin ve Jakin beğendi.
Limonik Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:11.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026