![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 03-03-2013
Şehir: Mersin-Şanlıurfa
Mesajlar: 1,022
|
Benim en çok ilgimi çeken huerniyanız. Bu konudan muzdarip biri olarak tabi...Maşallah sizinki çıtır çıtır. Benimkiler mor, kara, kırmızı ve buruş buruş. Nasıl bakıyorsunuz? Işığı, suyu, havası nasıl? Direk güneş alıyor mu yoksa gölgede mi duruyor? Ortam sıcak mı serin mi?Merak ettim... Düzenleyen fatitoo : 25-05-2014 saat 21:33 |
|
|
|
| Etiketler |
| kaktüs, sukulent |
|
|