![]() |
|
|
|
#12 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-07-2013
Şehir: BURSA
Mesajlar: 817
|
Maşallah çok güzelleşmişler tohumdan büyütmek sabır işi. Bir ara bende niyetlenmiştim ama çok zor oluyor diye vazgeçtim. Bauhausta tohumlarını almaktan son anda vazgeçtim hem çok sabırsızım hem unutkanım. Sizi tebrik ederim ne güzel başarmışsın. |
|
|
|
|
|