![]() |
|
|
|
#11 | ||
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-09-2013
Şehir: İzmir
Mesajlar: 746
|
Hepsi pencere önlerinde ve balkonda. Fotoğraf çekmek için alıyorum içeriye. Bir de annem dün çiçeği hoşuna gittiği için içeri almış, göz önünde olsun diye, "kapandı hemen" diyor. =))) Alıntı:
Alıntı:
Ancak "bu türler çiçek açar ve meyve verir. Ama meyvesi yenir mi bilemem" cevabını bulabildim. =) |
||
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|