![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-09-2013
Şehir: İzmir
Mesajlar: 746
|
Alıntı:
Konuda görmüşsünüzdür bu kaktüsümün 4-5 kadar yavrusu var. Onları tek saksıya toplasam nasıl olur sizce? İlerde dallarının birbirine girmesi sorun olur mu? Birbirine sarılan, dolanan, karışan dallar hoş görünür diye düşünüyorum. Düzenleme: Verdiğiniz isimle araştırdım kısaca google aracılığıyla. Çok fazla çeşidi varmış. Şey benimki böyle olur mu? Bu şekilde görünen kaktüsler de çok fazla hoşuma gidiyor. Böyle veya daha gür olur mu? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 08-07-2013
Şehir: Muğla/Bodrum
Mesajlar: 44
|
Sorun olmaz. Geniş bir saksıya dikerseniz iyi olur. Benim üç dal kaktüsüm, bahçede 1 yılda 90cm uzunluğunda, 13 tane sütun oldu. O son resminizdeki farklı bir cylindropuntia, sizinkinin formu farklı olur. Düzenleyen ayseozen : 16-09-2013 saat 21:58 Neden: alıntı yapamadım |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|