![]() |
|
|
|
#19 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 07-01-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 80
|
Gerçekten güzel görünüyor kaktüsünüz. golden bararrel'lerin benim için de ayrı bir yeri vardır hep. benim de saguaro tohumları çimlendi. onların fotoğraflarını da atarım bi ara bakalım bu sefer buyutebilecek miyim. |
|
|
|
|
|