![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Denizardacan,güzel sözlerinize ve beğeninize çok teşekkür ediyorum.Benim de 1 yıl öncesine kadar sukulentlerim yoktu,3-4 çeşit kaktüsümü de alalı 5 yıl oldu.Nasıl bu güzel siteleri ve arkadaşların güzel bitkilerini gördüm ilgim merakım iyice arttı. İnşallah sizinde benden daha güzel bitkileriniz olur,bu arada yaşıtız,geç kalmış sayılmazsınız ![]() Sevgili demircool,beğeninize çok teşekkür ediyorum,daha güzelleri sizin olsun inşallah. ![]() |
|
|
|
|
|