![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Daha önce hiç yapmadığımdan emin olamadım. Profilinizdeki e-posta gönder kısmından yazdım size ancak gerçekten mesajın gidip gitmediğini gösteren bir ibare göremedim. Tamamen sitenin kullanımındaki deneyimsizliğime verin lütfen. Özelden başka türlü mesaj nasıl gönderiliyor? Size e-posta ulaştı mı? |
|
|
|
|
|