![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2012
Şehir: ANKARA
Mesajlar: 371
|
ah bide biz açtıra bilseydik şu mum çiçeğini dillere destan çiçeğini görmek nasip olacakmı bakalım sn.emmi sizin çiçeğede maşaALLAH diyelim nazar değmesin. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Teşekkürler Sn.Bayçalı.Mum çiçeği,dediğim gibi çok zorlu bir düşmanı yendi.yıprandı ama o güzel kokulu çiçeğini armağan etmekten geri kalmadı.Toprağını uzun süre değiştirmeyin,yeri güzel ama kavurucu olmayn bir pencere kenarında olsun,bahardan yaza doğru arttırarak suyunu verin.eminim sizin mum çiçeğinizde açarak mutlu eder sizi. |
|
|
|
![]() |
|
|