![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-11-2011
Şehir: istanbul
Mesajlar: 497
|
çiçeklendi; Tüm çiçeklerde tohum kesesi oluşurmu yoksa erkek-dişi dölleyicilermi olmalı? |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-03-2011
Şehir: GAZİANTEP
Mesajlar: 1,295
|
Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-08-2010
Şehir: Denizli
Mesajlar: 540
|
Sayfanız hayırlı olsun Sayın meraklı_amatör.Demek sizde bu güzelliğe daha faala kayıtsız kalamamışsınız .Bol çeşitli ve bol çiçekli yarınlar dilerim.İyi akşamlar. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|