agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Üyelerin Kaktüs ve Sukulentleri
(https)




Beğeni Düzeni16275Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 04-04-2012, 10:26   #1
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 15-07-2009
Şehir: İzmir-Bornova
Mesajlar: 2,974
Galeri: 9
Siz söylemeseydiniz ayakkabılardan kimsenin haberi olmayacaktı bile
I LOVE ECHEVERİA.. Tek kelimeyle muhteşem ))

selis Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 06-04-2012, 11:58   #2
Ağaç Dostu
 
sakdag's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-09-2011
Şehir: Balıkesir - Edirne
Mesajlar: 3,229
Galeri: 6
İnci Tanelerim....

Heyecanla beklediğim tomurcuklarım;
Gymnocalycium serisi geliyor... Ben inci tanelerine benzettim bu tomurcukları, nasıl güzel, nasıl şekerler...

Name:  New_DSC04857.jpg
Views: 1594
Size:  45.5 KB

Name:  New_DSC04867.jpg
Views: 1530
Size:  45.7 KB

Name:  New_DSC04872.jpg
Views: 1575
Size:  59.2 KB

sakdag Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 15-04-2012, 11:05   #3
Ağaç Dostu
 
sakdag's Avatar
 
Giriş Tarihi: 26-09-2011
Şehir: Balıkesir - Edirne
Mesajlar: 3,229
Galeri: 6
Yılbaşı çiçeklerinin deli olduğuna hükmettim artık. Asla kural tanımadan istedikleri gibi davranıyorlar. Çok sulayınca tomurcuk döküyor, az sulayınca döküyor. Bizimki de yeniden tomurcuğa durdu bu ayda. (Neyse dedikodusunu yaptığımı duymasın gene döker tomurcuğunu sonra ) Aldığım da tomurcuk doluydu, sonra hepsini döktü. Beyaz diye almıştım, hanımefendi bir açsa da görsek rengini, endamını. 5 tomucuğu var, birinin açmasına bile razıyım...

Name:  New_DSC05009.jpg
Views: 1516
Size:  37.7 KB


Ve yine tomurcuklanan atlasım...
Name:  New_DSC05012.jpg
Views: 1441
Size:  25.5 KB

sakdag Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:21.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026