![]() |
|
|
|
#8 |
|
Ağaç Dostu
|
Hay allahımmm...Ne yetenekler var içimizde. Örgü türlere hayran oldum. Ne toprak, ne besin, ne su, ne de güneş derdi yok )Sürekli çiçekli, harika olmuş. Ellerine sağlık. Dökülen yapraklar için üzülme. Sen onların herbirini yeşertirsin, bolca yavruların olur. Diğer güzellerin son hallerini de görmek isterim. Özlemişim bir yıldır ![]() Paskalyaların erken davranmış. Bendekilerin coğu gecen yıl öldü. Kırmızı var bende, bit kadar tomurcuğu daha ) |
|
|
|
|
|