07-12-2010, 17:36
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 27-10-2009
Şehir: İzmir-Bayraklı
Mesajlar: 1,483
|
Sayın nesli6 bitkileriniz çok güzeller.
1. mesajınızdaki kaktüsünüz Gymnocalycium mihanowichii.
15. mesajınızdaki kaktüsünüz Euphorbia horrida var. striata.
|
|
|