![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 13-09-2010
Şehir: çanakkale
Mesajlar: 339
|
gerçekten o kadar güzel çiçek açıyormu.çok iyi.aşılı kaktüslerden bende alayım o zaman.ben nedense onların pekte güzel olmayacağını sanıyordum.çiçekçide değişik çeşitlerini görmüştüm.hepsinde yapay çiçek yapıştırılmış.bana belkide ondan uyduruk geliyorlar. |
|
|
|
|
|