![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2010
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 2,536
|
Yani bu çiçekçileri anlamak çok zor. Bugün iki tane kaktüs aldım ve ikisininde tam ortasından silikonla yapay çiçek yapıştırılmış. Kaktüs seven insan zaten almak istedimi alır. Neyse sorum şu bunları temizlemenin bir yöntemi var mı acaba. tamda ortasından gelişme gösterdiği yerden yapıştırıyorlar ne yazıkki... ![]() Düzenleyen Ayşe Yıldız : 25-03-2011 saat 07:42 |
|
|
|
|
|