![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Ali bey, Girne Limanındaki ılgın ağaçlarını mutlaka görmeye gideceğim. Salvia, uzman16 hepinize teşekkürler, devamını sizlerle paylaşacağım. Herkese mutlu, huzurlu bir yıl diliyorum. Bonsai keyifi hayatınızdan hiç eksik olmasın. |
|
|
|
|
|