agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bonsai > Üyelerin Bonsai Çalışmaları
(https)




Beğeni Düzeni7Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 08-11-2007, 21:26   #3
Ağaç Dostu
 
msgurkan's Avatar
 
Giriş Tarihi: 24-03-2007
Şehir: lefkoşa KKTC
Mesajlar: 640
Galeri: 1
Üçüncü olarak sunacağım zeytin bonsai adayım. Onu 8 ay önce söküp bu çöp bidonuna diktim. Çok zarar vermekten korktuğum için kazık köklerini çok derin budamadım, dolayısı ile köklerine bir kez daha budama yapmam gerekecek.

İlk yaptığım derin dal budamasından sonra onu gelişmesi için serbest bıraktım. Birkaç ay sonra çok hızlı sürgünler vermeye başladı. Hızlı gelişmesini dizginlemek ve şeklini korumak için dal uçlarını kestim ve sonra çıkan yeni sürgünleri uç alma ile kopardım.(Uç almayı, özellikle sonçlarını görmek ve öğrenmek amacı ile de uyguladım.)

Birkaç dala Telleme yaptım. Bundan sonraki amacım budama ve tellemeyi sınırlı uygulamak, ancak daha çok uç alma ile, iki tane tepe oluşturmaktır. Yüksekliği bir metreden biraz uzundur.
Zeytin bonsaim konusundaki sizin önerilerinizi de bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
zeytin.jpg

msgurkan Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 16:26.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026