![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-03-2016
Şehir: Ankara
Mesajlar: 215
|
NesliSezgin/Balkon
Alıntı:
Çok teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz için. Aslında aldığım tohumların bazıları benim uygun şartları sağlayamamam nedeni ile çok zayıf gelişti bazıları benim tahminimden çok hızlı büyüdü ama balkon şartları beni çok zorlamaya başladı hem yer sıkıntısı hem de evde geçen zamanımın kısıtlı olması bitkiler için yeterli özeni gösterememe neden oluyor. Bazen emekli olacağım günlerin hayalini kurup kendimi bitkiler ile ilgilenirken buluyorum ne yazık ki o günlere daha çok var ayrıca fare kulağı tohumu ile çimlenen üç cılız filizi de kaybettim. Kısmet belki ilerde bahçesi olan bir evimiz olursa yeniden denerim.Saygılarımla Düzenleyen NesliSezgin : 07-10-2016 saat 19:05 Neden: yazım yanlışlığı nedeni ile |
|
|
|
|
![]() |
|
|