![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Gözünüz aydın sevgili Jakin, çiçeklerini de görmenizi dilerim. ![]() Bebeklere çok iyi bakmışsınız, hepsi büyümüşler. Menekşe yaprakları tutmadı mı? Unlu bitten nedir bu çektiğimiz? Çok can sıkıcılar. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-05-2015
Şehir: Mersin
Mesajlar: 1,334
|
Alıntı:
Gönderdiğiniz menekşe yaprakları havanın mevsim normallerinin çok üzerinde inanılmaz sıcak olması nedeniyle maalesef bir bir öldüler. Kısmet değilmiş.. ![]() Unlu bitleri yiyen etobur bitki varsa hemen yetiştirmeye başlayabilirim. ![]() Sevgiler.. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|