![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-03-2013
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 2,432
|
Çiçekleriniz hala balkondalar Sevgili Jakin ne güzel.Baharlarda ve kışları sıcak iklimde yaşamak istiyorum . Bizim burada hava -1 gün itibariyle Baktım Mersin 18 derece.Bahçede ki herşey donmuş durumda. Bu görüntülerle içim ısındı.Çok mutlu oldum. Ellerinize sağlık çok güzel büyümüşler Kalp. |
|
|
|
![]() |
|
|