![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
|
Pek bi sade olduk. ![]() ![]() Sempervivumlar lale gibi duruyor.Güneşten kapandılar herhalde. ![]() Mavişim pek minik,birkaç baloncuk çıkarmış,açmasını bekliyorum. ![]() Baktım cam önü boş,biraz içerdeki çiçekleri çıkardım. ![]() |
|
|
|
|
|