![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
|
Arapsaçlarım coştu,yemyeşil,içim açılıyor,kıpır kıpırlar. ![]() ![]() Diğer camgüzelim.3.sünü kızımın kayınvalidesi bir çitil istemiş,saksısıyla verdim gitti.Güle güle büyütsün. ![]() Uyku çiçeğimi de kızımın kayınvalidesi dikmişti.Çok istediğim bir çiçekti. Sandalyemi ne güzel süslemiş değil mi? ![]() Okuduğum bilgilere göre uyku çiçeği kışın budanırsa bahara daha gür çıkıyormuş.Ben de budadım,sonuç iyi gidiyor. ![]() |
|
|
|
|
|