![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
|
Sayfama hoşgeldiniz Engin Hocam.Çiçeklerimi beğenmenize sevindim,teşekkür ederim.Dediğiniz resme baktım,o zaman seramik ya da toprak saksı gerekir.Bitten kurtarırsam bahara doğru saksısını değiştiririm hocam.Siz de sağlıcakla kalın. |
|
|
|
|
|