agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni3387Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 15-07-2015, 10:55   #11
Ağaç Dostu
 
Yagmur143's Avatar
 
Giriş Tarihi: 08-03-2013
Şehir: ÇANAKKALE
Mesajlar: 339
Epey zaman olmuş güzellerimin resmini paylaşmayalı. Nedendir bilmem ama hiç boş vakit bulamıyorum. İş, çocuklar, ev işleri birde üstüne ramazan orucu eklenince kendimi çok yorgun hissediyorum... Sayfayı güncelleme zamanı gelmişte geçmiş bile
Öncelikle ilk göz ağrımdan başlamak istiyorum. Orkide almaya karşı olan direncimi kıran güzelim yeniden çiçeklendi. İyi ki de almışım. Yoksa orkide yetiştirmek çok zor düşüncesinden kurtulamayacaktım. En kısa zamanda orkideleri çoğaltmak şart oldu...Zaten yakında evlilik yıl dönümümüz geliyor. Hissediyorum bir orkidem daha olacak

İşte benim pembelim...

Açmak üzereyiz...

Name:  20150701_065012.jpg
Views: 451
Size:  25.0 KB

Açıyoruz...

Name:  20150701_065020.jpg
Views: 439
Size:  25.9 KB

Ve işte ilk çiçeklerimiz...

Name:  20150703_064824.jpg
Views: 466
Size:  24.9 KB

Name:  20150703_064830.jpg
Views: 444
Size:  27.3 KB

Name:  20150703_064836.jpg
Views: 469
Size:  26.7 KB

Yagmur143 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 08:23.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026