![]() |
|
|
|
#10 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-03-2013
Şehir: ÇANAKKALE
Mesajlar: 339
|
Alıntı:
Clematisin rengini bende pembe bekliyordum ama pembe ile eflatun arası bir renk. Etiketinde "clematis piilu" olduğu yazıyordu. Aynı dalda hem katlı hem de yalınkat tomurcuk var. Hepsi açtığında nasıl bir görüntü olacağını merak ediyorum... Ben bundan sonra daha fazla salon çiçeği almamaya karar verdim. Verdim vermesinede ne kadar dayanırım onu bilmiyorum. Şimdilik balkonda yetiştirebileceğim çiçeklere ağırlık vereceğim. Zaten eşimde açmayan çiçeğe çiçek demiyor... Bu arada kızım benimle dalga geçiyor " insan böyle günlerde değerli şeyler ister, sen hep çiçek istiyorsun " diye. Ben de "ne güzel işte, ne hediye alsak diye düşünmenize gerek yok" diyorum... |
|
|
|
|
|
|