![]() |
|
|
|
#40 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
|
Maşallah her şey harika!Saksıları duvara monte yapmanız hoşuma gitti.Çünkü balkonumda gölge yer yok.Böylelikle güneşten koruyabilirim.Terasınızın keyfini sürmeniz dileğiyle,bizi çok bekletmeyin.Sevgiler. |
|
|
|
|
|