agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni422Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 07-01-2012, 13:34   #11
Kaybettik, Allah rahmet eylesin
 
Giriş Tarihi: 05-05-2007
Şehir: Karşıyaka İzmir Bostanlı Atakent
Mesajlar: 581
Sayfamı incelediğiniz için çok teşekkür ederim Sayın sakdag,tohumdan diktiklerim çok küçük bu kışı kayıp vermeden atlatırsam umarım hem çiçeklerini beğeneceğimiz hemde bonsai çalışması yapabilmek için genç fidanlar elde edeceğim.

Fil ayağı için evvela kaktüs - sukulent bölümünde bu isimle açılmış, ancak açıldığı gibi kalmış sayfaya bu konu ile ilgili bilgi istediğimi yazdım ancak sayfayı açan üye kardeşlerimden hiç bir bilgi gelmedi herhalde görmediler ,sonra Sayın Aizoceaefan' nın sayfasına 880 numaralı mesajımla bu konuda katıldım(sağ olsunlar kendilerinin fil ayağı bitkisi hakkında bilgi aktardılar ve resimlerini yayınlıyacaklar merakla bekliyorum )


Daha çeşitli formda olan varyeteleri var ama tohum olarak satılıyor,ben küçük te olsa yetişmiş olarak almak istediğim için araştırmalar yapıyorum.

İnşaallah sizin daha güzel ve değişik fil ayağı bitkilerine sahip olursunuz.

Maviş beğendi.
selcuk44 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:25.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026