![]() |
|
|
|
#40 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
|
Sayfanızı tebessüm ederek sonuna kadar okudum.Tıpkı bir roman gibi.Tohumlar tuttu,eyvah tutmadı!Sonra heyecanınız,tekrar tekrar denemeniz,bahar gelince yeniden başlamanız... Hepsi güzeldi.Başarılar Sayın Nefin Nur.Bu seneden haber yok mu? |
|
|
|
|
|