![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-04-2010
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 163
|
Sevgili Periş;benim de begonyalarım öldü.Ben de begonya aldığıma pişman oldum.Begonyalar kendinden yumrulu olsaydı bozulmayacaklardı.Şimdiden hayırlı bayramlar diliyorum,saygılarımla... |
|
|
|
|
|