![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-04-2010
Şehir: Kocaeli
Mesajlar: 163
|
Sevgili Periş;çok teşekkür ederim.Resimlerin bir çoğunu neden kaynaklandığını bilmedim bir sorundan dolayı sizlerle paylaşamadım.Tatilimiz çok güzel geçti.Ama ilk 15 gün ev işleri nedeniyle çok yorulduk.Evdeki çiçeklere de filit yöntemi uyguladım.Gayet sağlıklılar.Arada sağolsun komşumuz çiçeklerimle ilgilendi.Saygılar... |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|