17-07-2010, 12:24
|
#26
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-05-2010
Şehir: Elazığ
Mesajlar: 105
|
evet tohumları biraz fazla diktim 
bu arada hint yağı çiçeğini ben dikmedim toprak getirdim su verdim birde baktım filizlenmiş  )
Düzenleyen omrfrk : 20-07-2010 saat 22:07
|
|
|