![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-05-2010
Şehir: İSTANBUL
Mesajlar: 562
|
Sevgili sariefe yorumlarınız o kadar güzelki daha bir hevesle yetiştirmek istiyorum çiçeklerimi.Resimlere gelince hepsi cep telefonundan çekme,en kısa zamanda bir fotograf makinesi edineceğim o zaman daha güzel resimler çekerim inşallah sevgiler. |
|
|
|
![]() |
|
|