16-05-2012, 11:59
|
#27
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,532
|
Sevgili Kerime, oğlunun sağlığına kavuşmuş olmasına çok sevindim, kızın da çok tatlı maşallah.
Bu en güzel çiçeklerinle, güzel günler görmen dileklerimle... Sevgiler..
|
|
|