![]() |
|
|
|
#16 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-05-2010
Şehir: bursa
Mesajlar: 298
|
Kerime hanım balkonunuza bayıldım,küpeliler harika ve diğerleride ******. Ama en güzel ve en kıymetli çiçeğiniz maşallah çok tatlı.Hikayenizi okudum başta üzüldüm fakat durumunun iyi olduğunu öğrenince rahatladım doğrusu. Çok geçmiş olsun. |
|
|
|
|
|