![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Ve bir sevdalı bulut geçşin üzerinden, bir esinti olup savursun saçlarını delicesine. "Şımarık,asi"güzellerin pembesi, bitmeyen bir şarkı olsun her gönülde söylenen... Düzenleyen hozat : 28-12-2010 saat 07:33 |
|
|
|
| Etiketler |
| balkon |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|