![]() |
|
|
|
#40 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
|
Ne yapsam,böyle bir balkonum olamaz.Her taraf yemyeşil,mis çiçekler...Ne diyeyim,Allah daim etsin.Mutluluklar. |
|
|
|
|
|