![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
|
Gerçekten çok güzel bir balkon Bahtiyar Bey... Güle güle keyfini çıkarın.. Balkon **** bahçelerinizi gördükce içim gidiyor arkadaşlar. Her bahçeye bakıp iç geçiriyorum. Evimin salonu seraya döndü Sayenizde kendim için yardım kampanyası başlatacağım ![]() |
|
|
|
|
|