![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
|
Bu sene çok tohumla uğraşmaktan vazgeçmiştim, son eklediğiniz mesajlar bana iyi gelmeyecek ![]() Bu arada alisyumun sarısı çok güzelmiş. Bir kaba toplanmış aslanağzı çiçekleri çok hoş durmuş. Geçen sene yakın ektiğim beyaz ve kırmızı alisyumlarda, yaz sonuna doğru yukarıdaki "pembe - gül tonları " oluştu. |
|
|
|
|
|