![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Bahçe bana iyi geliyor. Daha yakın olsa 3x1 gelirdim de az da olsa yol var. Köpeğim Gypsy de hava alıyor. Tekrara düşmek istemiyorum ama hava serinleyince börülcem coştu. ![]() Ahular da meyve vermeye başladı. ![]() Her yer ot ama aldırmıyorum. Kompost için yer ayarlayınca hepsini sökeceğim. Bu arada yere dökülen Chia tohumları çimlendi, büyüdü ve boyumu aştı. Yaprağından bir şeyler yapılır mı bilmem. Çiçek açmıyor, geçen seneden kalan bir bitkim vardı o da açmadı. Yani üzüldüm, iklim uygun değil belli ki. Düzenleyen Jezebel : 05-10-2020 saat 19:15 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Hafta sonu gitmezsem kendimi madur hissediyorum. Brugmansia toprağa kadar donmuştu. Anca toparladı ve açtı. ![]() Kabaklar da yeni kendine geldi ![]() Sepetim ( Ordudan almıştım) ilk defa doldu bu kadar. ![]() Kırmızı elmamın suyu da böyle oldu. Tadı da şerbet, şerbet ![]() ![]() Posasını da atarmıyım, marmelat yaptım. Elmalı tarçınlı tatlılar için malzeme . |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|