agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni2145Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 05-10-2020, 17:26   #1
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
Bahçe bana iyi geliyor. Daha yakın olsa 3x1 gelirdim de az da olsa yol var.
Köpeğim Gypsy de hava alıyor.
Tekrara düşmek istemiyorum ama hava serinleyince börülcem coştu.

Name:  B6DD5737-C598-46BE-9D06-02780D5360B3.jpg
Views: 464
Size:  64.2 KB




Ahular da meyve vermeye başladı.


Name:  7DBA3F7A-6901-437B-93DA-5B175738831E.jpg
Views: 463
Size:  51.7 KB


Her yer ot ama aldırmıyorum. Kompost için yer ayarlayınca hepsini sökeceğim.
Bu arada yere dökülen Chia tohumları çimlendi, büyüdü ve boyumu aştı.
Yaprağından bir şeyler yapılır mı bilmem.
Çiçek açmıyor, geçen seneden kalan bir bitkim vardı o da açmadı.
Yani üzüldüm, iklim uygun değil belli ki.


Düzenleyen Jezebel : 05-10-2020 saat 19:15
Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 11-10-2020, 16:27   #2
Ağaç Dostu
 
Jezebel's Avatar
 
Giriş Tarihi: 05-02-2010
Şehir: İzmir
Mesajlar: 8,681
Galeri: 11
Hafta sonu gitmezsem kendimi madur hissediyorum.
Brugmansia toprağa kadar donmuştu.
Anca toparladı ve açtı.

Name:  CCD47CFF-D014-4A96-B82C-BC2A97220093.jpg
Views: 428
Size:  70.5 KB

Kabaklar da yeni kendine geldi


Name:  463AF1C5-3C4A-403A-B2EA-43E6D8F460A1.jpg
Views: 429
Size:  44.8 KB


Sepetim ( Ordudan almıştım) ilk defa doldu bu kadar.




Name:  2327D8D1-434D-4EF0-B08D-D498B5E777E0.jpg
Views: 437
Size:  69.0 KB





Kırmızı elmamın suyu da böyle oldu. Tadı da şerbet, şerbet




Name:  4980FDF8-06FA-46FA-9125-38F0C03FB7C1.jpg
Views: 413
Size:  47.5 KB



Posasını da atarmıyım, marmelat yaptım.

Elmalı tarçınlı tatlılar için malzeme .

Jezebel Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 17:46.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026