![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Kolokas bitkilerinin birini bahçenin güneş alan bir yerine diktim. Sebze reyonunda satılıyor madem o bir tarla bitkisi. Nasıl gelişecek merak ediyorum. ![]() Domatesleri yine 40 kök yapmışım, mevcut fideleri kıyıp atamadım. Aynısı Kara lahana için geçeri, her yere diktim, bakalım nereleri sevecek. Belki de hiç mevsimi değil, olsun, her mevsim yerim. Güllerin geçen çiçekleri budandı. Ahududularım ve çileklerim meyve verdi. Spor salonları ve yüzme havuzları kapalı, bahçe vucut çalıştırmak için bulunmaz nimet oldu. İyi ki almışım, yoksa prangalı mahküm gibi oturup evi bekliyecektim. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Şimdi ne alaka dersiniz belki ![]() ![]() Bu benim bahçemin asma yapraklarından sardığım sarmalar. Tamam kalem gibi ince değiller, eşit de değiller, olsun ... Tadı gayet de güzel oldu. Bana köklü , köksüz verilen tüm üzüm çubukları istisnasız tuttu. Teşekkür ederim verenlere ve ellerim dert görmesin ![]() İyi akşamlar. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|