agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni2145Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 17-05-2020, 21:16   #11
Ağaç Dostu
 
its_just_a_ride's Avatar
 
Giriş Tarihi: 08-09-2017
Şehir: Milky Way
Mesajlar: 620
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Jezebel Mesajı Göster
Evet kardeşim. Bana da bir kardeşimiz gönderdi geçen yıl .
Bahçemi ilk aldığımda her yer bomboştu.
Bu kardeşimiz sökmüş bahçesinden , doldurmuş bir koli , gönderdi.
Benim gibiyseniz Kargo gelince nasıl mutlu olunur bilirsiniz, nasıl heyecanla açtım.
Farklı cins çilekler vardı ve asma çubukları.
Her bahçeye gittiğimde yiyecek çilek buluyorum.
Osmanlılar nazlı çıktı bu yıl meyve verdi, ama yerinde yemelik, anında, çok narin ve yumuşak. Yerini işaretledim, sakız ağacının çevresinde. Dilerseniz son baharda size gelir 3-5 kök.
2 römork gübre aldım gene, bahçe organik madde yönünden “0”
Bir de bunu diktim, saksıda mutlu olmuyor, bakalım bahçede ne yapacak.


Eklenti 708321


Çok yorulmuşum, dün hiç takatim yoktu.
Şimdi şükür sabahtan beri kabak fidelerini hazır ediyorum.
Sokağa çıkabilir duruma gelince gidip dikeyim.
Kabak çiçeği dolması da çok güzel oluyor.
Kabak çekirdeği de çok pahalı oldu , kendim üreteyim bari
Vegan bahçecilik denemeleri yapabildiğiniz günleri de görmek umuduyla. Kolaylıklar dilerim.

its_just_a_ride Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 00:32.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026