![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-12-2010
Şehir: Istanbul
Mesajlar: 444
|
[QUOTE=cemo;885676]Tabii iyi gecin sen benle, yoksa yapraklar dökük sacık foto. ları eklerim haaa )Sn.cemo biraz kıskanç çekemez gördüm sanki sizi Ama ben daha kıskancım .Her ikinizin bahcesine girip bi güzel talan edesim var ![]() |
|
|
|
|
|