![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-04-2009
Şehir: ankara-gölbaşı
Mesajlar: 714
|
Cemo Karşıyaka dönüşü arabanın hali fotoları için teşekkür ederim )))Handan Kuduz otu yani alyssum süper bence. Ben tohumdan da ektim, karşıyakadan da bol bol aldım diktim. Diğerlerine bakacağım. Ben asıl aubrieta yı hevesle bekliyorum. Onu da tohumdan ektim ama karşıyakaya son gittiğimde fidesi gelecek demişlerdi. Bol bol alacağım sanırım Ankara için çok uygun ve çok güzel bir yerörtücü. |
|
|
|
|
|