agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Bahçeleri
(https)




Beğeni Düzeni151Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 18-07-2010, 21:41   #11
Ağaç Dostu
 
acemifüsun's Avatar
 
Giriş Tarihi: 30-05-2009
Şehir: İZMİR
Mesajlar: 2,783
Galeri: 2
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi nazlı06 Mesajı Göster
Şimdi sizin önerilerinizi bekliyorum. Burası benim fideliğim. baharda sebze ve çiçek tohumlarımı sulaması kolay olsun diye buraya ekiyorum. Geçen yıl fideler kalkınca buraya Kirli hanım çiçeğiyle doldurmuştum bu yıl ise diktiğim çiçekler çok verimli olmadı. Şimdi ben buranın otlarını ve kalan çiçekleri söküp temizleyeceğim. tekrar yeşillendirmek çiçek ekmek istiyorum. ŞU an elimde bir tane de olsa tohum yok ama bişeyler yapmak istiyorum. Neler yapılabilir?
Eklenti 161400
Sevgili nazlı06 bahçeniz , çiçekleriniz, ağaçlarınız, sebzeleriniz harika, ellerinize sağlık Uzun yıllar ailenizle birlikte sağlık ve huzurla keyfini yaşayın
Bende taze kedi tırnağı tohumları var, boş alanda değerlendirmek isterseniz hemen yollayabilirim, sevgiler

acemifüsun Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 02:23.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026