![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 16-08-2009
Şehir: Hollanda
Mesajlar: 627
|
Oy oyy oy maşallah orada olmak istedim bir an o sebze bahçesinin meyve ağaçlarının arasında , sabırsızlıkla bekliyorum meyve ağaçlarımın büyüyüp meyve verince dalından koparıp yemesini. Herşey çok güzel Huriye ablacığım sefasını sürün inşaallah, veriminiz berekeriniz bol olsun. |
|
|
|
|
|